Wednesday, November 3, 2010

Anis + Deya

Assalamualaikum :)

RM6.00 x 2 = RM 12.00

Japjap anis, aku tambah 80 sen dekat kau.
8 butang kau suruh aku jahit selain dari alphabet yg ada lubang ekk. Bayar 80 sen wawawawa

Lagi satu, kau tak balas msg aku, aku buat je la satu rabbit. Aku ada msg kau tanya kau nak berapa rabbit. Aku tunggu punya lama kutt.

so

RM 12.80

Sori anis butang kat kedai satu 10 sen my fren. Mata gedik-gedik aku bagi free kat kau.


RM 6.00 + RM0.60

Sori kena tambah 60 sen sebab awak ada suruh kita jahit 6 button selain dari alphabet yang ada lubang. Alphabet yang ada lubang butangnya free. Mata gedik-gedik untuk burung twitter aku bagi free. Sori kawan butang 1 sepohsen dekat amoi seksyen 18 wawawawa soriiii

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com